Ο δρόμος του μαρουλιού

Ας υποθέσουμε ότι είμαι ο Παύλος Γερουλάνος και δεν έχω μυρωδιά από ποδόσφαιρο. Ότι νομίζω πως η μπάλα που χρησιμοποιούν είναι κάπως έτσι (δεξιά φωτό)! :mrgreen: Ωστόσο γνωρίζω γραφή και ανάγνωση, είναι βέβαιο, γιατί τόσα κολλέγια δεν τα βγάνεις αλλιώς. 😆 Μου είπε λοιπόν ο Γιώργος, ο οποίος επίσης είναι μυρωδιάς από ποδόσφαιρο, ότι εκεί γίνεται της Πόπης και πρέπει να σπάσει το απόστημα και να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο (κλισέ δις). Έμαθα επίσης ότι το Σάββατο το πρωί (12/3/11), στην εκπομπή ΣΚ στη Net, ο Σταύρος Αδαμίδης, πρόεδρος της ΑΕΚ, απευθυνόμενος στον Πάνο Μπιτσαξή δήλωσε «το ποδόσφαιρο είναι πεδίο δράσης κακοποιών»! 😯 Με αποτέλεσμα ο Παναγιώτης να δαγκώσει τη γλώσσα του και να τρέχει για ράμματα …

Σημείωση δική μου, μη τα περιμένουμε όλα από το Γερουλάνο … 😛

  1. Μπράβο στον Αδαμίδη για τα παντελόνια που φοράει. null
  2. Αλλοίμονο σ’ αυτόν και στην ΑΕΚ που θα τους περιλάβουν τα λαμόγια.

Πάμε παρακάτω. Σαν Γερουλάνος λοιπόν διαβάζω τα Μέσα και ακούω κάτι ακατανόητα, για καρπούζια, σπόρια, διαιτητικά εγκλήματα (κοινώς πιστολιές). Και στο τέλος για χειρούργους, εκδοροσφαγείς κ.λ.π. Το εύκολο που κάνω είναι να φωνάξω κάποιον του περιβάλλοντός μου, φίλο μου ή υπάλληλο του Υπουργείου που παρακολουθεί με συνέπεια το ποδόσφαιρο, να μου ξηγήσει τ’ όνειρο. Μου έμαθε λοιπόν ότι φημολογείται πως μια ομάδα κακοποιών στήνει τους αγώνες ποδοσφαίρου, με διαιτητές και όχι μόνο, αποκομίζοντας οικονομικά κέρδη από τους ωφελούμενους παράγοντες ομάδων, αλλά και από το νόμιμο ή παράνομο στοίχημα.

Αν υποθέσω ότι ισχύει, ότι δηλαδή υπάρχουν διαιτητές που συμμετέχουν στη μόντα, καταλαβαίνω ότι το κάνουν για ίδια οικονομικά ωφέλη. Το ζουμί είναι δηλαδή το μαρούλι, τα μπερντέ, τα μπικικίνια. 😉 Δίνω λοιπόν εντολή να αρθεί το τραπεζικό απόρρητο ΟΛΩΝ των διαιτητών της Superleague (σε πρώτη φάση, για τις παρακάτω κατηγορίες αργότερα). Κάτι που παρεμπιπτόντως είναι πολύ ευκολότερο να γίνει από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου. Η μετακίνηση των ποσών, με ποιο τρόπο δηλαδή τα λεφτά αλλάζουν χέρια, θα ξεβρακώσει άπαντες, αυτούς που τα παίρνουν και αυτούς που τα δίνουν. Δεν χρειάζεται να στηρίζομαι αποκλειστικά στις καταθέσεις του Δαλούκα και του όποιου Δαλούκα, που δεν χρηματίζεται και κυκλοφορεί με porsche cayenne null. Αν υπάρχει διαπλοκή το μαρούλι θα μου δείξει τα χωράφια. Αν υπάρχουν μεθοδεύσεις αποτελεσμάτων όπως φημολογείται, ο δρόμος του μαρουλιού θα μου δείξει ποιες είναι οι καλντεριμιτζούδες. null

Αν δεν επιβλέψω να γίνει το άνοιγμα των καταθέσεων, είτε είμαι ανίκανος να κουμαντάρω δυό γαϊδουριών άχυρα, είτε αυτοπροσδιορίζομαι σαν ύποπτος. Και θα λουστώ, μαζί με την κομματική μου παράταξη, το πολιτικό κόστος. null

Αναρτήθηκε στις Οικο-Νομικά. 3 Σχόλια »

3 Σχόλια to “Ο δρόμος του μαρουλιού”

  1. Kanthar0s Says:

    Κάτσε ρε φίλε…τι υποννοείς; Ότι δεν ξέρουν τι σχήμα έχει η μπάλα; Αυτό είναι κακοήθεια. Αστειεύομαι φυσικά.

    Όσο για το άνοιγμα λογαριασμών δεν ξέρω τι να πω. Κανονικά πρέπει να ανοίξουν τηλεφωνικά απόρρητα, τραπεζικοί λογαριασμοί, οι ντουλάπες στα δωμάτια που κοιμούνται, τα πάντα όλα. Αν η κυβέρνηση ήθελε θα μπορούσε να πάρει μέτρα. Οποτε από τη στιγμή που ουσιαστικά ξύνεται τρία είναι τα ενδεχόμενα: είτε δεν μπορούν,είτε δεν θέλουν, είτε συνδυασμός των δυο. Ας περιμένουμε λίγο ακόμα να δούμε τι θα γίνει. Αν και από τη στιγμή που δεν έγινε κάτι στην πρώτη παράγκα χλωμιάζει να γίνει τώρα. Και φυσικά δεν είναι μόνο οι διαιτητές στο παιχνίδι.

    Βλέπεις όταν κλέβω δέκα ευρώ είμαι κλέφτης κι όταν ο άλλος κλέβει μύρια είναι γίγαντας. Όταν σκοτώνεις έναν είσαι δολοφόνος κι όταν σκοτώνεις εκαντοντάδες χιλιάδες είσαι θεός. Όταν είσαι ηθικός είσαι αδύναμος κι όταν είσαι λαμόγιο είσαι μάγκας από τους λίγους.

    Πάω να φάω μακαρονάδα. Καλή μου όρεξη και καλό σου μεσημέρι.

  2. 4minister Says:

    Καλή σου όρεξη. Θα ψήσω σολομό να συνοδεύσω τα χόρτα στον ατμό. Κρασί λευκό όμως δεν έχω, μόνο κόκκινο, το φελέκι μου. 😛

  3. Kanthar0s Says:

    Ας είναι κόκκινο. Δεν πειράζει μωρέ. Ας κάνουμε και μια παρασπονδία.


Σχολιάστε

