Επίσημη παρουσίαση

Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε επίσημα τα νέα του αποκτήματα, Χοσέ Τοτσέ, Βίκτορ Βιτόλο και Κουίνσι Οβούσου Αμπέγιε. Τους τρεις παίκτες παρουσίασε ο Δημήτρης Γόντικας, ο οποίος είπε: «Φιλοδοξούμε από αυτούς τους τρεις παίκτες να πάρουμε πολλά πράγματα».

Από τους παίκτες αρχικά το λόγο πήρε ο Βίκτορ Βιτόλο: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Ο Παναθηναϊκός είναι σημαντικό βήμα για την καριέρα μου. Νομίζω πως όλοι γνωρίζουν όλα όσα έχω κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχω πραγματοποιήσει τρεις πολύ καλές χρονιές στην Ελλάδα και το μοναδικό που επιθυμώ είναι να συνεχίσω έτσι και στον Παναθηναϊκό ή αν γίνεται να τα πάω ακόμα καλύτερα. Όλοι όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου στο γήπεδο. Δεν ήρθα στον Παναθηναϊκό για να κάνω το αστέρι της ομάδας. Ήρθα για να δουλέψω και να βοηθήσω και τους συμπαίκτες μου ώστε να γίνουμε καλύτεροι».

Μετά τον λόγο πήρε ο Χοσέ Τοτσέ ο οποίος τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Έχω έρθει με όρεξη να δουλέψω και εύχομαι η χρονιά που έρχεται να είναι σημαντική. Με έφεραν εδώ για να πετύχω γκολ. Γι’ αυτό θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ. Ο Παναθηναϊκός είναι από τις μεγάλες ομάδες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, κι αυτός ήταν από τους σημαντικότερους λόγους που αποφάσισα να έρθω».

Τέλος ο Κουίνσι Οβούσου με τη σειρά του δήλωσε: «Είναι τιμή μου που είμαι μέλος του μεγάλου αυτού συλλόγου. Έχουμε μια μεγάλη περίοδο μπροστά μας, αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν καλά και θα καταφέρουμε να κερδίσουμε τρόπαια. Για μένα είναι ιδιαίτερη χαρά που βρίσκομαι εδώ, ήθελα να ‘ρθω για να βοηθήσω με τις δυνατότητές μου το σύλλογο. Όταν πήγα στην Μάλαγα ήταν ο Ζεσουάλδο Φερέιρα προπονητής εκείνη την περίοδο. Δυστυχώς έφυγε νωρίς. Δημιουργήσαμε όμως πολύ καλή σχέση. Με βοήθησε με πάρα πολλούς στόχους. Το να πάρω την απόφαση να έρθω εδώ για να συνεχίσω την συνεργασία μου μαζί του δεν ήταν δύσκολη απόφαση».

Πηγή.

Ταυτόχρονα ο Δημήτρης Γόντικας ανέφερε πως είχε μία 2ωρη συνάντηση με τους Γιάννη Σαμαρά και Ζεσουάλδο Φερέιρα στις εγκαταστάσεις της Παιανίας, στην οποία συμφώνησαν για την κάλυψη του κενού του Λάζαρου Χριστοδουλόπουλου, ενώ ο Πορτογάλος ζήτησε να δουλέψει με ένα ρόστερ 25 παικτών. Παράλληλα, άφησε να εννοηθεί πως στους 25 που θέλει ο Φερέιρα, υπολογίζονται 2-3 ποδοσφαιριστές από την ομάδα Νέων, συμπληρώνοντας: «Έχω την αίσθηση ότι ένας τουλάχιστον υπολογίζεται ως πρώτη εναλλακτική λύση από τον προπονητή».

Ο Γόντικας αποκάλυψε πως υπάρχει ήδη μία επίσημη πρόταση στα χέρια του για παραχώρηση ποδοσφαιριστή, «φωτογραφίζοντας» τον Μπουμσόνγκ, ενώ τόνισε πως ο Παναθηναϊκός μόνο υπό προϋποθέσεις θα συναινέσει στην πώληση κάποιου βασικού, επιπέδου Λέτο. Δηλαδή αυτή να είναι ιδιαίτερα υψηλή και σε χρόνο που θα επιτρέπει στον Παναθηναϊκό να βγει στην αγορά για να αναπληρώσει το κενό του. «Μόνο εάν η πρόταση είναι εξωπραγματική θα τη συζητήσουμε» ήταν το σχόλιο του.

Όσον αφορά τον Ζεκά, επιβεβαίωσε έμμεσα τις προκαταρκτικές συζητήσεις με τη Σετουμπάλ, ενώ διέψευσε οποιοδήποτε ενδιαφέρον για τους Γιάννη Αμανατίδη και Γιάννη Παπαδόπουλο.

Πηγή.

Σχολιάστε

